Přeskočit na obsah

Nejčastější otázky

Nevíte si s něčím rady, nerozumíte něčemu u našich služeb? Podívejte se na časté dotazy našich zákazníků. Pokud odpověď nenaleznete zde ani jinde na našich webových stránkách, obraťte se s dotazem přímo na naše pracovníky.

Otázky a odpovědi

Jak dlouho dopředu si mám stěhování objednat?

Objednací doba je závislá od rozsahu požadovaných služeb. Chcete-li přestěhovat jednotlivé kusy, objednejte si nás s 1 až 5 denním předstihem. Běžné stěhování bytu či rodinného domu vyžaduje objednávku asi 10 dní před plánovaným stěhováním. Zakázky většího rozsahu je třeba objednávat tři týdny až měsíc před stěhováním. Vyžaduje od nás totiž zajištění povolení k parkování či záboru a dalších formalit a nezbytností.

Nezničí se mi křehké věci a elektronika?

Naši pracovníci si poradí i s křehkými či uměleckými předměty. Pokud k těmto věcem vlastníte původní obaly, tak je použijte. Pokud ne, pak je dobré křehké věci umístit třeba mezi oděvy a prádlo do bedny, případně do krabice s vločkovým polystyrenem, který křehké věci v krabici stabilizuje a dobře ochrání před otřesy.

Poskytujete obalový materiál?

Poskytneme vám veškerý vratný obalový materiál zdarma a bez zálohy na dobu 7 dní. Požadované množství žádejte při objednávce stěhování (odkaz na e-shop). Dovoz obalů zajišťuje naše společnost dle vašich požadavků přímo na místo. Obalový materiál na stěhování si můžete odvézt také sami bez jakýchkoliv poplatků.

Potřebuji ke stěhování elektroniky
původní obaly?

Původní obaly nejsou potřeba. Jestli je však máte, určitě je použijte. Pokud je již nemáte, není problém zabalit elektroniku např. do bublinkové a stahovací fólie. Můžete to také nechat na našich pracovnících, kteří s tím mají zkušenosti a vědí, jak vše zabalit, aby byl převoz zcela bezpečný.

Musím si věci balit sám nebo mi je zabalíte?

To záleží na tom, jak se na to cítíte. Pokud si myslíte, že to zvládnete sami, pak vám můžeme některé obaly zapůjčit, další si u nás můžete zakoupit (odkaz na e-shop). Pokud nevíte, jak na to, nebo chcete mít zabaleno opravdu bezpečně, obraťte se na nás. Naši pracovníci vám vše ochotně a profesionálně zabalí.

Jak dlouho stěhování trvá?

To je velice individuální a záleží to zejména na množství stěhovaných věcí a vzdálenosti stěhování. Jedná-li se o stěhování bytu, rodinného domu, kanceláře či menší firmy sídlící třeba ve vile, pak zpravidla stěhování zabere maximálně jeden den. U větších firem pak může stěhování zabrat více dní. U mezinárodního stěhování záleží na vzdálenosti, pokud by se jednalo například o převoz věcí z Moravskoslezského kraje do polského příhraničí, dá se vše zvládnout poměrně rychle. U delších vzdáleností pak samozřejmě doba přepravy narůstá. Vždy je dobré se před stěhováním o všem poradit s našim odborníkem (odkaz na kontakty). Ten na základě svých zkušeností dokáže podle rozsahu objednávky stanovit celkovou dobu stěhování.

Kde všude stěhujet a kolik mě to bude stát?

Stěhujeme v rámci celé České republiky a také Evropské unie. Sídlo máme v Moravskoslezském kraji, zde logicky bude stěhování nejrychlejší a cena nejlevnější. Čím je vzdálenost větší, narůstá pak cena přepravy. Orientační cenu si můžete vypočítat pomocí našeho webového kalkulátoru (odkaz na kalkulačku). Přesnou cenu vám po odborné konzultaci sdělí náš pracovník a to ještě před započetím vlastního stěhování.

Stěhujete i dokumenty obsahující
citlivé informace?

Ano, na tyto dokumenty máme vhodné obaly a jsou u nás v naprostém bezpečí.

Jak těžké věci jste schopni přestěhovat?

Disponujeme profesionální technikou včetně autojeřábu a jsme schopni stěhovat jednotlivé předměty o váze do 20 tun.

Co když se při stěhování něco poškodí?

Po celou dobu stěhování pečlivě dbáme, aby se nic nepoškodilo. I přesto se může vlivem nepředvídaných okolností někdy stát, že dojde k poškození věcí. Proto si všechny věci po dokončení stěhování prohlédněte. Pokud objevíte poškození, ihned přivolejte vedoucího čety. Poškození zdokumentujte např. digitálním fotoaparátem. Vše je nutno známit neprodleně, pozdější reklamace se velmi špatně prokazují.

Náš nábytek/trezor asi nepůjde vystěhovat vnitřkem, co s tím?

Pokud vaše prostory disponují dostatečnými okenními otvory a pokud lze přistavit autojeřáb, dokážeme trezor či jakékoliv těžké břemeno do 20 tun vystěhovat oknem.

Co se děje s likvidovanými věcmi?

Věci, kterých se zbavujete v rámci likvidace nebo stěhování a to včetně nebezpečných odpadů předáváme našemu smluvnímu partnerovi, kterým je firma Marius Pedersen, a. s. Firma vše zlikviduje ekologicky a plně v souladu s platnou legislativou.

Chceme zlikvidovat dokumenty citlivé
povahy, to taky děláte a jak?

Na likvidaci dokumentů citlivé povahy máme smluvní partnery, kteří vše bezpečně skartují. Vlastní skartace je zdarma.

Uzavráte na vaše služby smlouvu?

Smlouvy na stěhování jsou uzavírány na zakázky mezinárodního stěhování, uskladnění a zakázky s větším rozsahem poskytovaných služeb. Zakázky běžného stěhování lze uzavřít pouze na základě písemné či telefonické objednávky.

Jak se vypočítá cena za stěhování?

Cena závisí na více faktorech. Prvním je místo nakládky a vykládky a vzdálenost mezi nimi. Dopravu v rámci města v naší spádové oblasti neplatíte stejně jako přístavné vozu a dostáváte ji jako bonus od naší společnosti zcela zdarma. Dále se cena počítá na množství pracovníků, množství odpracovaných hodin, velikosti bytu či množství pater. Cenu si můžete vypočítat na naší webové kalkulačce (odkaz na kalkulačku). Cena je však orientační, protože při výpočtu kalkulátorem nelze přesně zjistit všechny náležité okolnosti. Přesnou cenu vám však může sdělit náš odborník po osobní konzultaci přímo u vás.

Kdy se přesně dozvím, kolik to bude stát?

Přesnou a závaznou cenu za provedené stěhovací práce se dozvíte ještě před vlastním stěhováním, obraťte se na naše pracovníky, kteří s vámi sjednají schůzku přímo u vás a cenu vypočítají (odkaz na kontakty).

Kdy a jakým způsobem se vaše služby platí?

Za služby se platí vždy v hotovosti ihned po ukončení prací, pokud není smluvně dohodnuto jinak.